På lik linje med andre internettsider bruker også denne nettsiden cookies. Informasjonen benyttes bl. a. av Google.
Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere funksjonen. Cookies kan også slettes i ettertid hvis ønskelig.
(Dette til generell orientering, jf. EU/ekomloven 1. juli 2013).

fredag 12. juni 2009

Velkommen til interiørbloggen Glassveranda!

Interiørbloggen Glassveranda ble etablert medio juni 2009, fordi jeg hadde lyst til å dele min store lidenskap i livet, hus og interiør, med flere. Jeg og min mann kjøpte et lite og gammelt hus i sveitserstil med ønske om å totalrestaurere huset og eiendommen. Arealet har etter 12 års iherdig arbeidsinnsats blitt hele 590 m² (BTA). Vi har kost oss med arbeidet, grått litt også til tider, men mest kost oss! Du må gjerne lese om husbyggings-prosjektet vårt her: "12 års iherdig arbeidsinnsats" (Historikk).

Jeg elsker antikkhvite møbler, hvite delikate vitrineskap for dekketøy og porselen, sand- og jordfarger, brede hvitmalte vindusposter, hvitmalt profilert listverk, kunstglass, litografier og luftige rom med ekstra takhøyde og mange vinduer som slipper inn rikelig med dagslys, -men også litt av hagen utenfor. Jeg foretrekker naturmaterialer; stavparkett, marmor, granitt, møbler i malt heltre, oljet eik i Provence-stil, bomull og lin. Jeg velger alltid innredning, farger, materialer, belysning, kunst og pyntegjenstander med et ønske om å skape et genuint, harmonisk og helhetlig, og ikke minst funksjonelt, solid og varig, interiør.

Her på interiørbloggen Glassveranda finner du nærmere tusen interiørbilder med tilhørende tekster med tips, idéer og inspirasjon til hjemmet ditt! Jeg håper du vil like bloggen!

Velkommen til Glassveranda!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Ingen kommentarer:

K U N S T N Y H E T :