mandag 20. juli 2009

Tusen takk for alle de kjempehyggelige kommentarene!

Det var så utrolig koselig å finne kommentarer! Tusen, tusen takk for at dere har tatt så godt imot meg!

Jeg er jo fremdeles en ganske så fersk interiørblogger, etablerte interiørbloggen Glassveranda medio juni 09, og er derfor ikke godt nok kjent med bloggverktøyet enda. Jeg "fant" kommentarene dere har sendt meg først nå i dag, men det var ikke mindre hyggelig av den grunn! Jeg ble så glad! Syntes jo det var litt trist at ingen ville kommentere noe som helst i innleggene mine.

Ved oppstart av bloggen hadde jeg tydeligvis satt et kryss et sted som gjorde at alle kommentarer ble skjult og kun samlet, ikke publisert. Men i dag fant jeg dem, alle sammen. Og jeg setter virkelig pris på dem, alle sammen!

Takk enda en gang, dere er virkelig søte, og det er utrolig inspirerende at flere av dere også har lagt Glassveranda inn på Favorittlisten på deres egne blogger, og at dere velger å følge bloggen min videre! Det varmer langt inn i mitt interiørbankende hjerte!

Nå skal jeg ut i hagen og male litt, jeg har et lite uterom-prosjekt på gang, og går alt etter planen så skal dere få se bilder av prosjektet allerede i morgen.

Ha en fortsatt fin uke!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Ingen kommentarer: