På lik linje med andre internettsider bruker også denne nettsiden cookies. Informasjonen benyttes bl. a. av Google.
Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere funksjonen. Cookies kan også slettes i ettertid hvis ønskelig.
(Dette til generell orientering, jf. EU/ekomloven 1. juli 2013).

mandag 16. november 2009

Jul hos Glassveranda!

Nå er det definitivt JUL med stor J her på interiørbloggen Glassveranda! I dag har jeg lagt ut julemusikk her på bloggen, -alt for tidlig vil kanskje noen si, men jeg syns ikke det!...? Vi er midt i november, og nå er tiden inne for å tenke på ungenes adventskalendere, advents lysestaker, adventsstjerner, adventspynt og adventsstemning! Nå er det jammen ikke lenge til jul dere!! :))

Jeg håper virkelig at du vil like den julemusikken jeg nå presenterer her på Glassveranda, -det er mye gammel julemusikk, men også mye jazzete julemusikk. Jeg har lagt ut den julemusikken jeg liker best av all julemusikk!

Jeg har en helt ubeskrivelig stor CD-samling, og en desto enda større digital CD-samling på ipod. Jeg lytter alltid til musikk. Jeg elsker, kort og godt, musikk!

Musikken jeg omgir meg med til daglig er stort sett jazz, men også mye klassisk musikk, elektronisk musikk og instrumental musikk.

Kos deg, nyt førjulsstemningen, juleforberedelsene og adventstiden med Macy Gray, Frank Sinatra, Sinnead O´Connor, Dido, Edyta Górniak, Louis Armstrong, Diana Krall, Disney, Melody Gardot, Bing Crosby og Nat King Cole! Visst er de alle sammen fantastiske?!

Jeg håper at du tar vel imot julemusikken her på Glasssveranda, -og jeg ønsker deg og dine en hyggelig førjulstid!

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Ingen kommentarer:

K U N S T N Y H E T :