lørdag 3. april 2010

3 Giveaways - Bli med i trekningen du også!

Besøkstelleren her på Glassveranda passerte 50 000 besøkende i forrige uke, og i den anledning gir jeg bort 3 store flotte eksemplarer av Kaffeboksmannen! Du er hjertelig velkommen til å bli med i trekningen du også! Les mer om Giveaways og meld deg på her.

Vi venter store og små påskegjester i ettermiddag, og holder nå på å dekke det store blå hagebordet til grillfest ute på terrassen. Påsketreet vårt er også pyntet og satt ut på bordet, og nå får vi bare håpe at været holder seg og at vi får en vindstille påskeaften med påskesol fra skyfri himmel! Evig optimist! ;)


Jeg ønsker deg og dine en koselig påskeaften uansett vær! :)

Klem, Ann

Interiørbloggen Glassveranda.

3 kommentarer:

Marit sa...

Lykke til med påskefeiring - håper dere får fint vær! Her er det vakkert i dag.
Jeg vil gjerne være med på trekningen og linker til deg fra siden min!
Klem Marot :o)

Fru Rosas Hjem sa...

Jeg vil også gjerne være med i trekningen:) skal prøve å linke deg til bloggen min

Anonym sa...

Hei

Så flott blogg du har. Utrolig mye inspirasjon og kjekt og vite om ting og tang i søknadsvirvarret av tilatelser m.m
Hagen og alle de små, sjarmerende byggene dere har som du har tegnet byr på mersmak.

Du har skrevet om "jordbæråkeren" deres.
Kan du lage en "hvordan lage dette" på bloggen din.
Det vå¨res og noe vi alle elsker om sommeren er jo jordbær. Jeg har lyst til å lage en stor jordbær eng i sommer og tar mer enn gjerne imot inspirasjon fra deg.

Håper du har hatt en strålende påske.
Klem