tirsdag 20. april 2010

Giveaway: Vinn Kaffeboksmannen!

For å feire at besøkstelleren her på Glassveranda nylig passerte 50 000 besøkende, gir jeg bort 3 store flotte eksemplarer av Kaffeboksmannen! Mere informasjon finner du: HER.

Fikk du med deg oppskriften på hvordan du kan snekre din helt egen gustaviansk-inspirerte sofabenk? Den finner du HER.


Jeg har hatt to dager med PC-trøbbel nå (kræsj), problemet var noe mer omfattende enn først antatt. Vi måtte avinstallere mange av programmene i går, og skal legge alt inn på nytt igjen i ettermiddag, så jeg regner jeg med at jeg endelig får tilgang til bildene mine, bildeprogrammer m.m. i løpet av kvelden, og at et nytt blogginnlegg med ferske bilder fra Oppussingsprosjekt Lysthuset kommer her på Glassveranda allerede i kveld! :))

Ha en fin tirsdag! :)

Klem, Ann

Interiørbloggen Glassveranda.

Ingen kommentarer: