tirsdag 25. januar 2011

Musikkinstrumenter til pynt på veggen?

Dette er fiolinen min! :)) Nå har jeg ikke spilt fiolin på mange, mange år, men fiolinen har vært med meg i alle år, også da vi flyttet hit. Den har imidlertid bare ligget i fiolinkassen sin på en hylle i boden, og hver gang jeg har hatt storopprydding i boden har jeg hentet den frem, spent buen og spilt litt, men de siste årene har jeg ikke gjort dét en gang...

Det er jo synd å bare la den ligge der bortgjemt for den er unektelig vakker, selge den hadde jeg ikke lyst til, den er jo en viktig del av min fortid, så nå har den fått plass på veggen høyt under taket over de doble glassdørene mellom dagligstuen og spisestuen ved siden av Rittun-litografiet. Der synes jeg den passet inn heeelt perfekt! ;)) "...et vellykket interiør skal også kunne fortelle noe om deg og dine, hvem dere er..." Jeg skrev om dette bl. a. i "Hvordan skape din egen interiørstil?" Kanskje egentlig ingen dårlig idé å forsøke å følge sine egne råd av og til! :0)

Pianoet og gitaren er i bruk daglig hjemme hos oss, så de skal slippe å bli hengt opp på veggen! ;)

Noen musikkinstrumenter som står helt øverst på min ønskeliste (og har gjort det i tiår!!), eller rettere sagt noen helskjønne skulpturer som ser ut som musikkinstrumenter, laget av den franske kunstneren Yves Lohé, kan du lese om her!

Ha en riktig fin onsdag! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

1 kommentar:

Bekka sa...

Jeg syns det ble fint jeg! Koselig å vise frem litt personlige ting med tilknytning, og litt annerledes veggpynt syns jeg er stilig!
Klem fra Bekka