onsdag 2. februar 2011

Oppussingsprosjekt Bad - Del 2: Skoddene montert!

Fikk du med deg del 1 av "Oppussingsprosjekt Bad" her på Glassveranda i går? Jeg skulle i utgangspunktet bare erstatte gardinene på badet med vindusskodder, men så plutselig utviklet det hele seg til et helt lite oppussingsprosjekt!

Skoddene på badet monterte vi sent i går kveld, og disse har jeg malt i dag. Jeg tok disse bildene av skoddene i dag før jeg tok fatt på malearbeidet, tenkte dere skulle få en sniktitt nå, og så satser jeg på at du skal få se det ferdigmalte resultatet onsdag kveld!
Gerikten (listene) rundt vinduene og vindusutforingen/karmen ble også malt i dag, og brystningslisten mellom flisene og veggen jeg malte lys antikkhvit har også fått et strøk. I morgen får jeg se det hele i dagslys, men jeg tror og håper det holder med dette ene strøket.

Iiii! Det kiler litt i magen for å si det rett ut! :))) Jeg er SÅ glad for at persiennene med alle sine deler og kranglete snorer endelig er borte! :)) Nå: Sove! zzz...

Ha en fin onsdag! :)

Klem,
Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.



1 kommentar:

mona.z sa...

Følger prosjektet ditt med stor interesse:) Beundringsverdig arbeidskapasitet!