lørdag 2. juli 2011

Prosjekt Ny terrasse - Del 4

I dag ble vi ferdige med å legge terrassegulvet!! Endelig! :)) Det har tatt sin tid, men nå har jeg 40 m² terrasse også på sør-østsiden av stuen vår! Jeg er så glad, så glad! :)) -Solen skinte fra skyfri himmel her i morges da vi kom ut (men dette bildet tok jeg sent i kveld), og det var SÅ koselig her, og dette blir et vidunderlig og mye brukt uterom, det er jeg helt overbevist om! :))

Vi har også begynt å snekre levegger som du ser. Rekkverket/leveggene skal etterhvert få både topp- og bunnpyntelister, de skal males hvite og få dekorkuler av metall på toppen av alle stolper, men det blir ikke i dag! ;)

Gulvet har tatt sin tid, men jeg tror vi får opp alle leveggene allerede i morgen! Været er helt vanvittig bra og går alt etter planen får vi på første malingsstrøket i morgen også! Bordet jeg viste dere i går står nå til tørk. Det har fått et tredje strøk med maling, men nå ble det også helt supert! Nå er jeg fullstendig slut og må skynde meg i seng før jeg sovner her på sofaen, hi, hi!

Ha en finfin søndag! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


Ingen kommentarer: