torsdag 14. juli 2011

Sommerparadis eller bloggeparadis?

Sommerparadis er NIBs juliutfordring, og det skal være et bilde/bilder fra egen hus, hage eller hytte. Dette bildet er på over 500 px, size 20 x 30 cm (bare klikk på det så får du det opp i stort format) og dette bildet som er tatt på verandaen vår en helt alminnelig sommerdag blir mitt bidrag til utfordringen! :O)

Kanskje burde jeg ha valgt et bilde av spaet, eller et av lysthuset kanskje, det hadde jo også vært morsomt å bruke et bilde av det nye frokosthjørnet vi holder på å bygge på den andre terrassen vår, men det er ikke riktig helt ferdig enda.

Men etter litt grubling over hva jeg skulle velge bestemte jeg meg for dette bildet! Jeg har jo et "bloggekontor" nå om sommeren som er rene sommerparadiset! (Ja i hvertfall synes jeg det, hi, hi! ;)) Dette et mitt "hverdags-sommerparadis!" For akkurat her, i denne stolen, på denne terrassen, ved dette bordet, under den herlige blå himmelen, her sitter jeg på fine sommerdager og skrive litt, blogger litt, leser litt på NIBen, i et interiørmagasin eller i en god bok. Her koser jeg meg virkelig, omgitt av herlig duftende Margaritter, lavendel, frukttrær, syriner, sypresser og travle sommerglade humler på alle kanter! :)) - Jo, dette må da kunne kalles et sommerparadis? ;)

Ha en fin fredag! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så klart att det ska kallas semesterparadis med möjlighet att blogga på;) Härligt. Kram Johanna

bella interiørblogg sa...

Nydelig veranda/kontor du har:)

Hilsen fra Bella:)