tirsdag 29. november 2011

Snøøøø!!! -Og julekortstemning i hagen!

Endelig kom den!- Snøen!! O store lykke! :O) Det ble jo sååå mye lysere ute! Nå har jeg gruet meg til vinter og kulde hele høsten, men da vinteren uteble savnet jeg den plutselig: Den hvite rene glitrende, knitrende snøen! I store flak lavet den ned, og dannet et teppe på alle greinene i epletreet (bildene) nedenfor terrassen, og epletreet som vi har hengt opp juletrelys i ble såååå vakkert med hvite glitrende greiner!! 

Åh jeg håper vi får mere av den, MYE av den, og helst fort, for det ble jo plutselig DEN julestemningen ute! Ja julekortstemning, -du vet? Ja til mere snø! Det skal være snø i Norge når det nærmer seg jul! Den må gjerne smelte helt bort igjen i mars, men julen den skal være hvit synes jeg! 


Jeg måtte skynde meg å ta noen stemningsbilder for at dere skulle få se! Litt kornete ble de for det snødde fremdeles da jeg var ute og knipset dem, men jeg håper dere får litt julestemning av dem likevel! ;)) 

Dessverre er nesten all snøen smeltet igjen nå i kveld. Regnet kom, og det var det...

Jeg krysser fingre og tær for at det kommer mere snø i morgen, og dagen etter, og dagen etterpå den igjen! :)) Har du også fått snø? 

Jeg pakker kalendergaver sammen med mannen i kveld slik at de er klare til å henges opp på ungenes adventskalendere i morgen kveld! ;)

Ha en fin onsdag!  

Stor snølykkeklem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

3 kommentarer:

Torill sa...

Eg har ikkje fått snø, heldigvis. Her bles og regnar det som verst og eg likar det. Snøen kan få kome 23.des etter handletid og reise igjen 26.des slik at veien er fin til vi skal på jobb igjen.

Anonym sa...

Fine bilder ble det uansett :)

Ann sa...

Er ikke glad i vinter, snø og kulde jeg heller, men i desember og januar vil jeg gjerne ha et hvitt, glitrende teppe puddersnø i hagen, for alt blir så mye lysere og lettere og, ikke minst, mere "julete" :)))

Det ble veldig mildt, regn og storm her - igjen! - og alt det vakre hvite forsvant igjen! :(( Ja, ja, enda noen uker til jul så det blir vel hvit jul i hagen her til slutt vil jeg tro! :0)

Ha en fortsatt fin uke, med eller uten snø!

Stor klem, Ann.