onsdag 22. februar 2012

Glasskunst i spreke farger vakkert i vinduskarmen

Ble mye grå maling og duse farger her på bloggen nå, men det er fremdeles noen fargeklatter i stuen vår altså! Jeg synes det er godt med litt farger kanskje spesielt om våren. I en vinduskarm på stuen står en stor vase med tykke grå strå, men ved siden av en glasstettskål med glasskunst-drops i spreke farger kjøpt i Venezia. Farget glass er alltid vakkert i skarpt dagslys og i lyset fra solen, så jeg setter gjerne glassfat, karafler andre ting av farget glass i vinduskarmene om våren. Det sitter også en bitteliten lykke-Buddha her i vinduskarmen, ikke stort større enn en fingerbøl, men alltid så smilende og fornøyd at den er en fryd å ha i hus! ;) 

Jeg har også fått så fin en maling i hus! Mer om det i kveld! ;) Ha en fin onsdag! :0)

Stor klem, Ann, 
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

 

3 kommentarer:

Vivishagerom sa...

Faget glass er veldig fint. Flotte bilder!

Anita sa...

Fine pastellfarver;) Fin blogg du har! Jeg er ny blogger og glad om du titter innom meg ;)) Anita

Ann sa...

Takk! :)) Veldig glad i farget glass jeg også! ;))
Jeg titter innom jeg Anita ;)

Ha en riktig fin uke begge to! :0)

Stor klem,
Ann.