På lik linje med andre internettsider bruker også denne nettsiden cookies. Informasjonen benyttes bl. a. av Google.
Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere funksjonen. Cookies kan også slettes i ettertid hvis ønskelig.
(Dette til generell orientering, jf. EU/ekomloven 1. juli 2013).

fredag 10. februar 2012

Hurra! Bildemenyen over DIY er endelig oppdatert!

Det var litt av en jobb skal jeg si dere, men endelig er Bildemenyen over alle DIY-prosjektene her på Glassveranda oppdatert! 


Nå er det kjempeenkelt å ta et dypdykk i DIY-arkivet! I DIY-arkivet finner du både alle de gamle, og de nyeste, Gjør-det-selv prosjektene som har vært på Glassveranda! 


Bildemenyen fungerer slik: Klikk på et bilde i bildemenyen, og du kommer direkte til tilhørende DIY-prosjekt! Enklere blir det ikke! :))


De andre bildemenyene som også ligger i menylinjen rett under logoen/headeren her på Glassveranda, vil også bli oppdatert i løpet av de neste ukene. Jeg skal gi beskjed etter hvert som de er klare! ;)


Ta en titt i DIY-arkivet da? God helg! :0) 

Klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:




2 kommentarer:

Fjellbu sa...

Åh,så fantastisk og så flott at du har samlet alle prosjektene dine på denne måten:)
Det var til stor glede for meg som liker arbeidet ditt veldig godt og som har tenkt å herme litt både her og der.
Så oversiktlig at det er en fryd:)
Og ikke minst så enkelt da,rett og slett genialt Ann:)Jeg er meget glad for at du gjorde dette,og fint at du hadde ork til en sååå stor jobb som det helt sikkert har vært.Tusen takk:))
Klem fra Fjellbu

Glassveranda sa...

Tusen takk for koselig tilbakemelding! :))) Det var et helt lite html-mareritt å legge dette inn ja, hi, hi, men syntes selv det ble veldig oversiktlig og greit på denne måten så jeg er veldig glad du likte bildemenyen! :O)

Si for all del bare fra hvis det er noen Gjør-det-selv/DIY som mangler i menyen! Jeg tror jeg har fått med alle, men man vet jo aldri! ;)

Stor klem, Ann :0)

K U N S T N Y H E T :