mandag 12. mars 2012

FAQ / Faktablad med info rom for rom

Jeg får så mange spørsmål på mail! Det er forbundet med en litt skrekkblandet fryd, for det er selvsagt veldig hyggelig at andre liker fargevalgene jeg har gjort f. eks. i stuen, men på den andre side rekker jeg ikke svare på alle henvendelser fort nok, i tillegg til at jeg svarer på de samme spørsmålene igjen og igjen og begynner å føle meg litt som en papegøye, hi, hi! ;)) 

Det meste av informasjon om farger o.l. finnes allerede på bloggen, men det er unektelig litt vanskelig å finne det man leter etter ettersom det er over 700 blogginnlegg på denne bloggen og mye av informasjonen i tillegg ligger som svar i kommentarfeltene... det er jammen ikke rart at dere sender mail og spør. Jeg har derfor nå gått i gang med å lage et faktablad for hvert av de rommene (i vårt hus) som har vært vist på bloggen. Der vil du finne svar på mye av det som spørres om igjen og igjen. Jeg skal lage en egen "knapp" i menylinjen øverst på bloggen under headeren i løpet av uken, -der kan du da se alle faktabladene (ett for hvert rom) i ett og samme blogginnlegg. Jeg tror det vil bli helt supert, og håper du vil synes det samme! ;) 

PS! Finner du ikke svar på det du lurer på i Faktabladene i fremtiden så må du for all del bare spørre om det du lurer på under blogginnlegg eller spørre på mail altså, jeg biter ikke, men det eneste aberet er at det kan ta litt tid før du får svar på mail.

Farger/maleteknikker på møbler o.l. finner du under "Gjør-det-selv..."-knappen som du finner i menylinjen øverst på bloggen under headeren allerede.

Vel, ha en fin tirsdag i morgen! :0) 


Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:



Ingen kommentarer: