mandag 25. juni 2012

Vaffelhjørnet på terrassen

Legg til bildetekst
Her ser du den sorte gammel sykkelen der den henger på husveggen på frokostterrassen. Den henger fra wirer som er festet i to kroker som er skrudd inn i takutstikket bare 5-10 cm ovenfor der du ser wirene kuttes på bildet (av bildeutsnittet). Nå er også klaffebordet kommet på plass og tatt i bruk, -som anretningsbord for vaffelsteking. Helt supert ble det, og det er ikke mulig å se på bestefars sorte gamle sykkel med sine turkismalte trebaljer fylt med fiolette blomster, uten å måtte smile! :))

Frokostterrassen ble forresten svært forandret nå som paviljongen er montert, sofabenkene er malt turkise og litt sommerhyggelig nips og flere blomster har kommet på plass. VELDIG koselig ble det! Gleder meg til å vise deg bildene, skal se igjennom dem i ettermiddag, men nå skal jeg ut i solen! :O)

PS! Har du meldt deg på i Giveaway-trekningen? Info og påmelding: HER. Ha en fin mandag! :0)  

Stor klem, Ann.
Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:



4 kommentarer:

Unknown sa...

Hei. Det er virkelig morsomt å følge bloggen din. Jeg tror du må ha det mest gjennomførte og fineste hjemmet i Norge. Ikke noe jeg kan nærme meg, men jeg storkoser meg og ser på bildene dine. D

Anonym sa...

Hei!
Så koselig krok dette ble:) bordet passet perfekt der:)
Ha en strålende uke

Klem Merete

Veronika sa...

For en utrolig flott vaffelplass du har laget:) Tenk at gamle sykler kan bli så dekorative!

Sjova sa...

Utruleg sjarmerande plass, og den sykkelen på veggjen er verd ein pris! Fantastisk spenstig og uventa...