mandag 5. november 2012

Les reportasjen "Jul med Glassveranda" i magasinet "Birch + Little"!

I den siste utgaven av "Birch + Little" (New York) er det en reportasje kalt "Jul med Ann på Glassveranda"! ;)) 

Gjett om jeg ble overrasket da jeg fikk se reportasjens omfang, og enda gladere ble jeg da jeg fikk se den julepyntede ytterdøren vår på magasinets cover! -Kjempegøy var det! (Thank you Audrey and "Birch + Little" team!)

Det fine er at du kan lese magasinet, og reportasjen, på nett!

Klikk på "Expand"-knappen nedenfor, så kan magasinet i sin helhet leses på nett! ;) (Click the "Expand"-button below to read the reportage "Christmas with Glassveranda" in the magazine Birch + Little).

Ha en fortsatt fin uke! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


9 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe gøy:)
Gratulerer så mye:)
Klem Merete

Hos Jorunn sa...

For en flott reportasje, det var utrolig vakre bilder..skjønner godt at de ville ha med disse i bladet sitt. Gratulerer så mye! Klem fra Jorunn

Miss Susie and the Bandits sa...

Wow så stas!
Gratulerer :o)
Kjempefine bilder!
Ha en fin uke.
Klem Susanne

Turid Uten Tresko sa...

Så flott repportasje! Kjempegøy! :) Gratulerer, Ann :))

Ann sa...

Tusen takk, -for både det ene og det andre! :o)) Ja det var kjempegøy å se bildene sine brukt på denne måten! ;) De fleste av bildene har vært lagt ut på bloggen tidligere, men de forsvinner jo skrekkelig raskt nedover bloggsiden og blir en del av bloggarkivet. Mens de når ut til så mange flere når de brukes i magasiner enn når de bare ligger i bildearkivet på PCen min og kjeder seg! ;))) -Veeeldig moro! ;)) Igjen takk for så koselige tilbakemeldinger!

Ha en fin tirsdag! :0)

Stor klem, Ann.

Marthe sa...

Så utrolig morsomt! Kjempeflott reportasje, skal se om jeg finner bladet også, hadde vært så morsomt å ha det. Gratulerer så mye! :-)

Anne Grethe sa...

Så utrolig moro! Flott reportasje, og gøy å se deg også!
Klem :-)

Fossestua sa...

Gratulere så mye Ann! Var jo en kjempereportasje! Ikke bare en liten snutt det dær :) Må være moro å se bilder fra sitt eget hjem på glanset papir, og vite at man er til inspirasjon for andre. Det skal du være stolt av :) Klem fra Lise

Ann sa...

Tusen takk for så koselige tilbakemeldinger! :)) Det tror jeg blir vanskelig Marthe! ;) Takk for det Anne Grethe! :O) Glanset papir eller ikke Lise, kjempegøy at de fant inspirasjon her inne på Glassveranda som de hadde lyst til å dele med sine lesere som primært er i USA og Australia! :)) Jeg er jo bare en hobbyfotograf, men synes det er sååå flott når DIY-idéer og bildene mine brukes i magasiner på denne måten og når MANGE! :D Veldig gøy var det og ble så glad, så glad at! ;)))

Ha en fortsatt fin uke alle sammen! :0)

Stor klem, Ann.