torsdag 27. desember 2012

Ungenes eget juletre, -på lekerommet

Dette lille hvite juletreet står på ungenes lekerom. Ungene har pyntet det selv, og det er ganske enkelt, men lekkert dekorert synes jeg, med store glitrende rosa, fiolette og lilla snøfnugg. 


Det hvite juletreet står oppå et lite bord i et hjørne mellom to vinduer på ungenes lekerom, så her er det godt opplyst av det vakre blålige dagslyset, treet nærmest skinner der det står! 


"Nesten som i en eventyrskog!" utbrøt datteren min da hun var ferdig å pynte det, og det har hun jammen rett i! ;) "Det der er ikke et juletre, men et jåletre!" utbrøt sønnen min, hi, hi, han syntes det ble litt i overkant jentete, men måtte innrømme at pent ble det jo likevel! ;) Ungene var ikke i tvil da de skulle velge juletre, -det måtte være hvitt tre som i stuen. Dette er noe mindre og enklere, men visst er det vakkert likevel? 



Etter at vi i år for første gang noensinne feiret julaften med grønne plener, begynte det å snø ute i kveld!!! Kanskje blir det eventyrstemning også ute i morgen dersom snøværet fortsetter! :)) Jeg sa for kun få dager siden at dersom vi ikke får snø til jul, så må det gjerne bare holde seg snøfritt i vinter, for snø er veldig koselig i desember når det er juleforberedelser, og på julaften, men straks vi passerer nyttår er jeg 100% ferdig med den, for da begynner jeg straks å vente på, lengte etter og planlegge, vår, sommer, sol, varme og hagesesongen! ;) MEN, jeg må bare innrømme at det var VELDIG koselig med litt glitrende hvit romjulssnø på bakken! ;))

Ha en fin kveld! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


4 kommentarer:

bye9design sa...

Stilig! Ser virkelig for meg et slikt tre på jenterommet her. Takk for bildene :o)

Så flott at dere har fått litt snø nå da :o) Her har stormen tatt tak så snøfonnene legger seg både her og der, veldig godt å være inne! Klem fra Nina

Anonym sa...

Det var jo bare kjempe koselig:)
Flink de har vært:)
Fortsatt herlige Romjulsdager
Klem Merete

Unknown sa...

Nydelig. Her har gutte pynte sin egen juletre også i gangen.

Jeg vurdere en hvit tre neste år, men til stue.

Klem,
Vicky

Ann sa...

Takk for koselige tilbakemeldinger! :))
Er veldig glad i det hvite treet i stuen vi Vicky, lyst og lekkert er det, så det kan anbefales! ;)
Stormen kom hit også i natt Nina og mildvær ble det også, så med dette været er nok snøen forsvunnet i løpet av en dag eller to, men da er jo jula over så det er egentlig greit! ;) Vakkert med snø i jula, men litt mye måkearbeid som følger med den, hi, hi! :))

Ha en fortsatt fin romjul alle tre! :0)

Stor klem, Ann.