torsdag 3. januar 2013

Tid for vårlys og vårfarger


Starter for ordens skyld med å gjøre oppmerksom på at de 2 nydelige bildene som du ser i dette innlegget tilhører det svenske selskapet Eightmood. (These 2 beautiful photos shown in this reportage belong to the Swedish company Eightmood).

Jeg har den siste tiden lagt merke til en rekke nydelige puter og pledd, i sofaen hjemme hos folk, på Skeidar og en del andre steder. Nydelige ting som har fått meg til å stoppe opp og sjekke merket på varene, og den siste tiden har det vært veldig mye lekkert fra den svenske produsenten Eightmood som har fått meg til å stoppe opp! ;) Første gang jeg så merket tenkte jeg "Jaha... Eightmood... hva er det?", neste gang tenkte jeg "Eightmood... var det ikke det navnet som stod på den puten jeg syntes var så pen også?"... Så fant jeg et pledd som fikk interiørhjertet mitt til å banke med dobbelt hastighet, og sannelig stod det ikke Eightmood på det også! "Selvsagt!", tenkte jeg da! :D 

De har tydeligvis rett og slett bare veldig mye lekkert i sitt sortiment,  dette svenske selskapet som ble etablert i 2010 av en gruppe mennesker med helt forskjellig bakgrunn, men som alle hadde det felles at de hadde en lidenskap for unike og spennende interiører.

Jeg er litt fasinert jeg, over alt det lekre de tryller fram, så jeg starter rett og slett året med litt gratisreklame for Eightmood, -fordi de fortjener det! ;) I neste blogginnlegg skal du få se pleddet jeg har ønsket meg et års tid nå, fant det nemlig på salg på Skeidar i går! ;)) Lykke! :D Nettsiden deres viser dessverre bare en bitteliten del av hva Eightmood har i sitt sortiment, men du ser ihvertfall noe av det, og finner mere info om den nye svenske merkevaren her: Eightmood

Blir glad og vårlett i hjertet av å se bilder av slike rom som bugner over av dagslys og muntre, friske vårfarger! Deilig å tenke på at om noen få små måneder er den her igjen - våren! :)) Fikk du forresten med deg blogginnlegget om Årets farge, Smaragd? Hvis ikke finner du det: HER. Ha en fin torsdag! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


Ingen kommentarer: