torsdag 28. november 2013

Adventsstake-DIY, og litt om adventstiden, "glansbilde"-familien og hvordan å overleve julestria! ;)

Slik har vår adventlysestake sett ut de siste tre-fire årene, du kan se hvordan jeg lagde denne: HER. Om det blir denne i år også vet jeg ikke enda, kanskje får jeg finne på noe helt nytt nå som spisestuen er pusset opp, ...kanskje! ;) 

Litt om adventstiden, "glansbilde"-familien og hvordan å overleve julestria, kan du lese: HER ;)

Ha en riktig fin fredag i morgen! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjempe koselig advent stake:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

hill`s interiørblogg sa...

Det er jo så fint å ta naturen med inn... og advendtsstaken din er bare nydelig.
Tror jeg er moden for noe nytt, så jeg får finne fram litt kreativitet og se hva det blir til.
Ha en flott kveld.
Klem fra Hill-Iren

Ann sa...

Takk!♥ :)) Rask å lage er den også! ;)
Kos dere med juleforberedelsene, og god helg! :0)

Stor klem, Ann.