onsdag 2. april 2014

Snekre nytt hagebord selv? Byggeoppskriften finner du her!

Om våren er det jo mange som får lyst til å oppdatere terrassen og andre uterom i hagen med nye møbler og lignende, så jeg tenkte det passer fint med noen vårlige DIY/Gjør-det-selv repriser fremover?

Dette bordet lagde vi til en av terrassene for noen år siden. En "steg-for-steg"-beskrivelse, en byggeoppskrift, på hvordan du også kan snekre et slikt rundt, stort eller lite, bord til uteplassen din, kan du se og lese: HER.


-Og hvordan du kan snekre dette spisebordet kan du se og lese: HER.

Følg gjerne Glassveranda på Instagram, og ha en fortsatt fin uke! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


3 kommentarer:

Frøken Vergum sa...

Nydelig farge du har brukt på det runde bordet :)
Husker du navnet på fargen? evt fargekoden?

Ha en superduper dag vidre!

Klem

Anonym sa...

Så kjempe flink du er:)
Nydelig farge på bordet også:)
Klem Merete

Ann sa...

Tusen takk! :)) Veldig hyggelig å høre at dere likte fargen, for dette er en av de kjære "Middelhavsfargene" mine, jeg tok den i bruk for 15 år siden, da i innvendig tak/himling i paviljongene våre, og siden har den blitt brukt på både det ene og det andre hjemme hos oss! ;) Det er en herlig dus, lys, grågrønn farge, som jeg aldri blir lei av, så den kan trygt anbefales! :)) Malingen jeg bruker på utemøblene og i paviljongtak er Drygolin, og fargekoden er 1918-B66G.

Ha en riktig fin fredag! :0)

Stor klem, Ann.