fredag 12. september 2014

Stue, helg og hvilepuls!

Etter forrige blogginnlegg trenger bloggen - og jeg ;) - noen bilder med "letthet", lys og farger tror jeg, hi, hi, for av og til når man holder på med små eller store oppussingsprosjekter som ser midlertidig grufulle ut, kan det være greit å minne seg selv på om at det snart blir bedre! ;)


Vi hadde bursdagskaffe her hos oss sist søndag, og det var nok til at jeg fikk fire dager sammenhengende med migrene denne uken, kun noen timer opphold nå og da med "vanlig" hodepine... merkelig er det, at når migrenen først slår ut i full blomst, så varer den bra nøyaktig i fire døgn før den slipper taket! Slik har det vært i mange år nå, så man skulle tro man ble vant til det, men... njei ;) Tror man kan bli vant til det meste, men ikke migrene! :P 

Men du verden så lys levende man føler seg etterpå! Fullstendig utslitt ja, men samtidig lys levende, ny og lett på en uforklarlig måte, og så glad, så glad for at det er over for denne gang! ;)


Disse blomstene fikk jeg av min kjære forrige helg, de står like fine fremdeles! Det har vært skikkelig grått og vått ute de siste ukene her hos oss, og da er det hyggelig å pynte litt ekstra opp inne, med friske blomster, kanskje tenne noen lys og lytte til knitrende vedkubber i peisen, lese en bok... ja finne sin hvilepuls! ;)  

Håper du får en fin helg! Følg gjerne Glassveranda på Instagram, også kommer neste del av paviljongoppussingsprosjektet vårt om ikke så lenge, kanskje allerede i morgen.

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


4 kommentarer:

Merete - Lys lilla sa...

YES, der fikk jeg se den nye sofa, det har jeg gledet meg til. Nydelige bilder :-) Herlige farger rett og slett!!!
Ha en fin helg :-) Merete-smil

Ann sa...

Hi, hi, tusen takk, elsker alle fargene jeg også. Ble lite blogging i sommer, så flere bilder av både sofaen og stuen kommer helt sikkert utover høsten nå som det har blitt "innebloggevær" ute igjen! ;)

Ha en finfin helg du også Merete! :)

Stor klem, Ann.
¨

PS! Hvis noen vil se flere bilder av de kjære blå sofaene mine så finner dere dem her:

http://glassveranda.blogspot.no/2014/03/hurraaa-na-er-de-nye-sofaene-pa-plass-i.html

Annes Landliv sa...

Så fine bilder, og så flotte farver :-)
Og farven på den sofaen er bare super!
Ha en fin helg :-)

Bettum Villa sa...

Nydelige farger i ditt første bilde!!! Den sofaen fikk jeg lyst til å flytte inn i med en gang.
Klem Madelén