fredag 3. oktober 2014

Et praktisk og elegant lite brettbord

Det er høst ute, liten tvil om det, og i dag da jeg satt og så blant annet igjennom alle bildene som ble tatt i sommerferien, fant jeg en rekke interiørbilder jeg hadde gjort klare for å blogge i vår... Men disse bildene ble aldri lagt ut, fordi solen, fuglekvitter og vårstemningen utenfor vinduene gjorde at bilder knipset innendørsbilder bare var kjedelige, det var rett og slett blitt tid for heller å blogge sommer, solskinn og uteromsinteriørbilder! ;) 

Men nå er høsten her, og jeg merker at det igjen er hyggelig å stelle og stulle inne i huset. I dag har vi tatt et rydde-skippertak både store og små, litt ekstra innsats i morgen så tror jeg vi igjen har kontroll på hverdagskaoset... Det er rart med det, når høsten kommer trekker vi innendørs igjen, og derfor blir vi igjen opptatt av rommene, innemiljøet, stemningen rundt oss, interiørløsninger, farger, tekstiler, møbler, interiørnips- og detaljer. Jeg har en mistanke om at de fleste nordmenn er slik, vi vier ikke mer tid enn høyst nødvendig til hus-sysler innendørs i sommerhalvåret, men i vinterhalvåret derimot, DA bygger vi "reir" inne og alle detaljene blir brått suuperviktige! ...Vel, slik fungerer ihvertfall jeg! ;)

Dette praktiske og elegante lille brettbordet med stålben/stativ kjøpte jeg i vår da vi var i gang med å bytte ut møblene i stuen, og det har fått plass ved siden av den nye hvilestolen som vi også kjøpte i vår. På det lille avlastningsbordet er det plass til lesestoff, Ipaden, fjernkontrollen til TVen og Ipoden, en stor kopp te/kaffe, en lipsyl og mobilen, -ikke stort mer, men akkurat det man trenger her ved siden av hvilestolen.   

Tenkte da vi kvittet oss med den gamle lenestolen at jeg aaaldri kom til å venne meg til den nye, men jeg sitter lettere henslengt i den nye hvilestolen ved det lille bordet og skriver dette akkurat nå, -og riktig så superdupert ble det! ;) Følg gjerne Glassveranda på Instagram, og/eller Facebook du også, og ha en riktig fin kveld og lørdag! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:

6 kommentarer:

Hverdagsliv det gode liv sa...

Herlig bord! Jeg har to gamle, veldig kjære godstoler i stua som jeg rett og slett ikke klarer å bytte ut. Fordi jeg ikke tror det er mulig å finne noen jeg kommer til å like så godt som de jeg har :), men nå skjønner jeg at det er mulig altså :o) Ha en flott helg videre! Klem fra Nina

Camillas univers. sa...

Den så kjempe god ut den stolen, og det søte brettbordet passet jo perfekt til:-)

Vi har trekt oss litt inn nå vi også, deilig er det. Som du sier så blir vi nok litt med fokusert innendørs på denne tiden, jeg liker det:-)

Ha en strålende uke:-)

Klem Camilla

Merete - Lys lilla sa...

Sannelig et lekkert lite bord som passer perfekt til den stilige stolen.
Ønsker deg en riktig fin uke :-)

Ann sa...

Takk for koselige tilbakemeldinger! :)
Hi, hi, ja akkurat det tenkte jo jeg også, føler med deg, men nå etter at den nye godstolen kom i hus begriper jeg ikke hvordan jeg har klart å sitte i den gamle i alle år, dette er jo som å sitte på en sky i forhold, så ja det er absolutt håp, plutselig finner du en flunke ny favorittstol du også, det ER mulig! ;) ;)

Ha en finfin ny uke begge to! :0)

Stor klem, Ann.

Unknown sa...

Hei
Hvor har du kjøpt det fine brettbordet? Den var utrolig fin. Vært på leting etter et slikt bord veldig lenge.

Ann sa...

Hei, og takk! :) Brettbordet er kjøpt på Skeidar.
Ha en fin uke! :0)

Klem, Ann.