onsdag 6. mai 2015

Uteromsreportasje i Norsk Ukeblad denne uken

I denne ukens utgave av Norsk Ukeblad er det en 4-siders reportasje fra hagen og uterommene våre! :)) Jeg har lurt litt på om jeg skulle si noe om det her på bloggen, det har jo vært reportasjer i en del andre aviser og magasiner som jeg har nevnt, mens andre reportasjer har jeg ikke nevnt, men nå er ihvertfall denne nevnt, så får de som har lyst til å lese, men som kanskje ikke abonnerer på bladet, sjansen til å finne reportasjen. For Norsk Ukeblad er jo ikke et typisk interiørblad, men de har en Hus&Hjem-reportasje med i hver utgave av magasinet, og denne gangen stod hagen vår for tur, noe jeg selvsagt synes er veldig gøy! ;)  


-Det er alltid også veldig merkelig å se hjemmet sitt på trykk, litt nifst å lese om seg selv, men også litt spennende å se hva de trekker frem, legger vekt på, i reportasjen! :))

Jeg må få benytte sjansen til å si tusen takk til journalisten, Inger E. Eftevand Orvin, og til redaksjonen i Norsk Ukeblad, for en flott reportasje! ❤️ 


Du finner reportasjen på side 66-69 i bladet, jeg kan selvsagt ikke vise bilder av selve reportasjen her på bloggen, men jeg kan vise magasincoveret slik at du kan kjenne igjen bladet i butikken! ;) Her på det siste bildet ser du at den ene paviljongen vår også har fått plass nederst på coveret! -Det var forresten også litt stas! ;)) 

Disse bildene (i dette blogginnlegget) knipset jeg ute i pergolaen på terrassen i går. Flere bilder fra dette uterommet finner du blant annet: HERMinner også om at du finner byggeoppskift på hvordan å bygge blant annet dette hagebordet, og de store blomsterkassene, øverst til høyre i margen her på Glassveranda. -Klikk bare på de små bildene, så kommer tilhørende blogginnlegg opp så du kan lese dem! ;)

Nå skal jeg redigere bilder, har mange nye bilder knipset både inne og ute som jeg tenkte vise dere i løpet av dagene og ukene som kommer, følg gjerne Glassveranda på Instagram, og/eller Facebook, og ha en fortsatt fin uke! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør, hage og uterom:

2 kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei WOW - gratulerer! Så flotte bilder :-) Titt gjerne inn og vinn lunsj for 2 med glassblåsing ved Hadeland Glassverk :-) klem Siv :-)

Huldra sa...

Det er så absolutt velfortjent, for dere har en helt nydelig hage- og hjem. Sånt skal man da kunne fortelle i en blogg synes jeg :)

Har du lyst til å bli med på en liten giveaway deler jeg en i det siste innlegget mitt. Trekning fredag 8. mai, så skynd deg om du vil være med :)