søndag 7. juni 2015

Det store piletreet, og hagen vår sett fra en helt ny vinkel

Etter forrige blogginnlegg om pilekransen (du finner det HER), var det flere som lurte på om de ikke kunne få se det store treet det var snakk om, og her ser du det midt på bildet! :))  

Dette er en del av hagen som vel ikke har vært vist på bloggen før, vel deler av dette har vært vist før.. For den lille paviljongen du ser til venstre i bildet er lekestuen som ungene pleide å leke i da de var små, du ser den bedre: HER. I bakgrunnen ser du en liten bit av huset vårt, rett over taket på lekestuen er stuen vår, kjenner du igjen det buede vinduet? Du ser stuen og vinduet fra innsiden: HER. Til høyre i bildet ser du lysthuset, bilder av lysthuset innvendig ser du HER. Utsikten fra lysthusdøren ser du HER. Det står et litt gøyalt skilt ved stammen av piletreet, hva som står på det kan du se HER. Lengst bort på bildet ser du så vidt enden av pergolaen på ene terrassen vår, flere bilder av den ser du HER. ...Hm...kanskje jeg skulle gå ut å knipse flere bilder av hagen en dag, jeg viser jo ofte bilder fra uterommene våre, men det er mer sjeldent at jeg viser bilder knipset mens jeg står på gresset, i selve hagen, så når jeg tenker meg om så er det jo fryktelig mye hage hos oss som dere enda ikke har fått sett.  

Jeg håper varmende sommersol vil skinne på både meg og deg uken som kommer, slik at vi får både kose oss i hager og på terrasser nå som sommeren endelig er her, og så ønsker jeg deg og dine en finfin start på den nye sommeruken! :0) 

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør, hage og uterom:

Ingen kommentarer: