På lik linje med andre internettsider bruker også denne nettsiden cookies. Informasjonen benyttes bl. a. av Google.
Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere funksjonen. Cookies kan også slettes i ettertid hvis ønskelig.
(Dette til generell orientering, jf. EU/ekomloven 1. juli 2013).

søndag 14. februar 2016

Hei, hei! :)) Det er jeg som er "Ann på Glassveranda".

.
Det som kan synes å være slutten, kan faktisk være en ny begynnelse, heldigvis...

Livet mitt tok en ny vending da jeg ble alvorlig syk. Jeg overlevde, men fikk senere bl. a. kronisk migrene, fibromyalgi og CFS. Noen dager klarer jeg ingenting, mens jeg andre dager heldigvis klarer mer, og kan fungere helt fint i flere timer. Men fordi dagsformen min er så uforutsigbar tvang sykdommen meg til å slutte i min faste jobb, og tekster, foto, skisser og malepensler ble etterhvert min nye måte å få utløp for kreativiteten på. 

Ettersom jeg har tegnet og malt i fritiden siden jeg var liten, har jobbet med grafisk design og layout i en årrekke og hele mitt voksne liv også har hatt foto som hobby, var det vel egentlig ikke så unaturlig at veien videre for meg ble kunsten. Jeg hadde vel aldri trodd det skulle bli så mange bilder, bildene var jo først ment bare for meg, men lageret vokste sakte men sikkert...

Ta gjerne en titt i kunstgalleriet mitt som nylig ble lansert på nettet, og jeg setter veldig stor pris på det om du også vil følge Galleri Bjørsvik på Facebook. På den måten hjelper du meg å bli mer synlig på Facebook, slik at flere etterhvert kan finne bildene mine. 

Du finner kunstsiden min på nettet her: www.galleribjorsvik.com 
og på Facebook her:
www.facebook.com/galleribjorsvik/

Velkommen, og ha en fortsatt fin dag! :0)

Klem fra Ann-Karín Bjørsvik,

(Klikk HER for å besøke nettgalleriet, og HER for å besøke Facebooksiden).



7 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Flotte damen!
;)

Tøft av deg å gjøre dette.

Gratulerer igjen med et flott galleri. Det blir spennende å følge med videre.

Klem til deg.
:)

Ann sa...

Tusen takk, -ja for både det ene og det andre! :))

Stor klem tilbake,

Ann :)

Anonym sa...

Du er jamen både flink og tøff og ikke minst kreativ!
Jeg leser bloggen din med stor interesse, nå følger jeg galleriet ditt på Facebook 😄 følger deg på Instagram også!
Lykke til videre!
Klem fra Olaug Brit

Ann sa...

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Olaug Britt! :))
Setter stor pris på deg og de andre - snille kjære Glassveranda-leserne - som har fulgt bloggen i mange år til tross for at jeg blogget anonymt! ♥ Jeg har hatt - og har fremdeles - stor glede av Glassveranda, og bloggen hadde neppe eksistert fremdeles hadde det ikke vært for alle dere supre leserne ♥

Du skal vite at jeg er veldig takknemlig for at du ville følge også kunstsiden min, for som nyetablert kunstner har jeg jo ikke noe markedsføringsbudsjett, det nye kunstforetaket er starten på Livet-Del 2 for meg, ja muligheten for å kunne jobbe selv om jeg var så uheldig å bli kronisk syk, og ved å følge den nye Facebooksiden så gir du meg uvurderlig drahjelp - ja markedsføringshjelp - slik at flere etterhvert kan finne bildene mine, og sakte men sikkert kan jeg på denne måten skape min egen nye - og migrenevennlige - arbeidsplass! ♥

Stor klem tilbake,

Ann :)

Hege sa...

Så flott, gratulerer!

Ingun sa...

Jeg hjelper gjerne å anbefale kunsten din. Fantastisk flotte farger.
Fulgt bloggen din i mange år...

Ann sa...

Hege: Tusen takk! :))

Ingun: Tusen hjertelig takk, ja for både det ene og det andre, -jeg setter umåtelig stor pris på all drahjelp, for på den måten kan flere finne kunstsiden min på nettet, og jeg får sjansen til å skape meg en ny og migrenevennlig arbeidsplass! ♥ Kunstforetaket er rett og slett starten på Livet-Del 2 for meg, -min mulighet for å fortsatt få være i jobb de neste 30 årene, så dette betyr veldig, veldig mye for meg! ♥

Stor klem,
Ann :)

K U N S T N Y H E T :