onsdag 10. februar 2016

Vårfarger på stuebordet, og nedtelling til ny hagesesong!

Det er mye god vårstemning i en enkel bukett fargerike tulipaner, så på denne årstiden bytter vi jevnlig ut bukettene på både på stue- og spisebordet med nye ferske buketter i nye herlige vårfarger!  



De fargerike tulipanbukettene korter ned ventetiden frem til hagesesongen ute begynner, synes jeg, de minner meg daglig på at det nå ikke er så lenge igjen, for allerede ved påsketider pleier jeg å begynne å stelle og stulle ute i pergolaen på terrassen (bilder HER), og med det er våren her og hagesesongen erklært åpnet! :))     



Aller, aller mest gleder jeg meg til at trærne igjen skal få fine små, spisse, grønne, friske, museører, og etterhvert nye frodige grønne trekroner som skal raske svakt i mild sommervind!... Gleder meg til igjen å høre travle humler summe i hvite epleblomster.... Lytte til fuglekvitter mens jeg leser en bok i sommervarmen... Spise helt ferske, store, søte, knallrøde, saftige jordbær, plukket for bare minutter siden... Samle fregner i solveggen! ...Sukk, som jeg gleder meg til vår og sommer, og nå er det sannelig ikke så lenge igjen! :))

Ha en fortsatt fin uke! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør, hage og uterom:

1 kommentar:

Olaug Brit sa...

Dere har noen helt fantasiske uteplasser!