fredag 12. juni 2009



Bilder, design og tekster: Copyright © 2009 - 2024 Ann, Glassveranda (www.glassveranda-interior.com), med mindre annet er oppgitt (iht. Åndsverkloven).

Photos/design/texts: Copyright © 2009 - 2024 Ann, Glassveranda (www.glassveranda-interior.com), unless otherwise stated.




Alle bilder på Glassveranda (http://www.glassveranda-interior.com/) er tatt av meg, Ann, med mindre annet er oppgitt i det respektive blogginnlegget. Det er veldig hyggelig om du vil låne bilder, men vennligst spør før du låner bilder. Du når meg på e-mail: glassveranda@live.no   Spesifiser i mailen hvilket/hvilke bilder du ønsker å låne og i hvilken sammenheng. 

Lånte bilder må aldri redigeres på noen måte av deg som låner bildene, uten nærmere avtale med meg om det. Du kan ikke låne ut mine bilder videre til tredje part.

Det skal være en klar og tydelig kildehenvisning i blogginnlegget/artikkelen når du låner bilder, med link til http://www.glassveranda-interior.com/    

Straks du så har publisert bildet på bloggen/internettsiden din: Vennligst send meg url-adressen (http://...) til blogginnlegget/artikkelen. (E-post: glassveranda@live.no). 

(Gjør for ordens skyld oppmerksom på at selv om du får anledning til å låne bilder så har jeg fremdeles opphavsretten til bildene du låner).




All photos found on Glassveranda (http://www.glassveranda-interior.com/) are taken by me, Ann, unless otherwise stated in the respective blog postIf you want to use my photos, for any purpose, please ask for permission first. You can  contact me by e-mailglassveranda@live.no   Please specify in the mail who you are, which photo(s) you want to use, and how the photo(s) will be used.  

Do not edit my photos without my written permission. Any third party use of my photos is prohibited without my written permission.  

Make sure you include a clear and visible reference source, a photo source/credit, in the blog post or article you are writing (in which my photo/photoes are being used), and link back to Glassveranda:  http://www.glassveranda-interior.com/

Once the photo is published on your blog/website, please email me the url (http://...) of the blog post/article. (E-mail: glassveranda@live.no)

(Copyright © remains with Ann, www.glassveranda-interior.com).




Alle mine bilder på bloggen finnes også i høyoppløselig format, og jeg låner de gjerne ut dersom du ser et, eller flere, du kunne tenkt deg å låne. Send meg bare en mail med info hvilket/hvilke bilder du ønsker å låne, i hvilken sammenheng de skal brukes/når, så kan jeg maile deg de høyoppløselige bildene. Min e-mailadresse er: glassveranda@live.no

Låner du bilder må det fremgå tydelig i artikkelen/reportasjen, i tilknytning til bildet/bildene som trykkes, at bildet/bildene er lånt av Glassveranda. 
F. eks. slik: "Foto: www.glassveranda-interior.com"

(Jeg låner ut bilder, men jeg ønsker ikke å selge opphavsretten til bildene mine).




All of my photos are available in high resolutionIf you would like to use any of my photos, please contact me by e-mail: glassveranda@live.no  Please specify in the mail who you are, which photo(s) you want to use, how and when the photo(s) will be used. 

You must include a clear and visible photo source/credit, in the article/reportage you are writing (in which my photo/photos are being used). 
E.g.: "Photo: www.glassveranda-interior.com" 

(Copyright © remains with Ann, www.glassveranda-interior.com).












(Informasjonen sist oppdatert 30.11.23)