lørdag 20. februar 2010

Full vår med tekstiler fra Amy Butler!

Starter for ordens skyld med å gjøre oppmerksom på at disse 14 nydelige bildene som du ser her i dette innlegget tilhører den amerikanske tekstil-designeren Amy Butler. (All 14 of these beautiful photoes shown in this reportage belong to the highly respected American textile designer Amy Butler).




Det er helt umulig å ikke bli i ekstra godt humør av å se på Amy Butlers mønster. Tekstilene formelig stråler av livsglede, vitalitet og vårsteming!













































Forestill deg en sommerstue, et sommerhus, på norskekysten, med hvitmalte tregulv, hvitmalt panel på vegger og i tak, enkelt hvitmalt listverk, hvite synlige bjelker i taket og mange sprossevinduer med havutsikt en vakker sommermorgen når dagslyset formelig flommer inn gjennom vinduene! Forestill deg så dette rommet fylt med Amy Butlers tekstiler og quilts! Det hele fremstår som er sommereng på sitt aller, aller vakreste! Jeg kan se det hele for meg. Jeg er klar! Nå mangler jeg bare sommerhuset... men denne interiørstilen vil helt klart fungere i et hvilket som helt hvitmalt interiør, kanskje i lysthuset? Eller i en glassveranda? Eller rett og slett hjemme i dagligstuen? Jeg synes Amy Butler sine tekstiler er strålende vakre også som vist her på flere av bildene, -i et rom med turkise vegger. Helt fantastisk!

D
u kan lese mer om Amy Butler
her. Kan du sy? Amy Butler tilbyr bl. a. en rekke fantastiske mønster for gratis nedlasting! Disse finner du her. En vakker dag skal jeg lære meg i sy skikkelig, det har jeg herved lovt meg selv!










Flere inspirerende tekstiler, puter, puffer og lappetepper m.m. finner du garantert her. Jeg kjenner det krible i hele kroppen når jeg ser alle de flotte bildene på den siden! Jeg kjenner at NÅ, nå er det jammen ikke så lenge til våren er her! Den deilige våren med sol, varme og alle sine nydelige FARGER!

Ha en fortsatt fin helg! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

4 kommentarer:

Linda sa...

Utrolig nydelig blogg du har. Jeg titter ofte innom,men ha rikke lagt igjen spor etter meg... Jeg har selv nå prøvd å starte en blogg lindashagedrommer.blogspot.com Men har myyye å lære. Sliter litt av å finne ut hvordan jeg kan variere innleggene, og få inn flere bilder pr innlegg, evt laste ned bilder fra nettet og inn på bloggen... Har du noen tips? Hadde vært utrolig takknemlig:) Sende meg gjerne mail; lindande@online.no Ha en super søndag:) Klem fra Linda

Emmas utsikt sa...

Takk kjære deg for dine fine ord hos meg. De værmer.

Så nydelige bilder du viser idag og de hagebildene her under er ju "to die for" Å som jeg lengter etter sommeren. LYS! LYS! LYS!

klem
Emma

Line fra huset på landet sa...

Jeg er helt enig. Man kan ikke la være å bli glad og varm av slike farger og mønstre :)

T:o)ve sa...

Jeg ELSKER Amy Butlers herlige tekstiler, og her kunne jeg virkelig drømme meg bort i farger og mønstre :o)
Må nok frem med symaskinen igjen ser det ut for..
Takk for koselige kommentarer i bloggen min!
Det er så kjekt å høre at noen liker det jeg lager :o)
Men, nå må jeg se litt mer på hagebildene dine, med -22 grader ute må vi lengte til vår og sommer inne ikke sant...?