Tekst ovenfor hjemme hos oss

Hjemme hos oss - A glimpse of my home

klikk for å lese

Velkommen! Glassveranda har blitt ny! Øverste delen av nettsiden har fått innholdsrike, men oversiktlige, bildemenyer. Denne delen er statisk, men funker slik:
Klikk på et bilde for å lese hele artikkelen. Saken du velger kommer da opp, i sin helhet, nedenfor de statiske bildemenyene! God lesning!ღ
Welcome! Click a thumbnail to read more. The article of your choice will appear below the menu of thumbnails. Happy reading!ღ

Hjemme hos oss - A glimpse of my home

Tekst ovenfor jul hos oss

Jul hjemme hos oss - Xmas in my home

Kikk for å lese

Klikk på et bilde for å lese artikkelen. Saken du velger kommer da opp, i sin helhet, nedenfor de statiske bildemenyene!
Click a thumbnail and the article of your choice will appear below the menu of thumbnails!

Jul hos oss - Xmas in my home

fredag 4. september 2009

Action på lekerommet!

Jeg har tidligere skrevet om ungenes lekerom her på Glassveranda, og har i ettertid fått henvendelser fra flere av Glassverandas lesere med ønsker om å få se flere bilder fra dette lekerommet.

I dag har jeg vært på lekerommet og tatt mange, mange bilder av vårt "nye", nylig oppdaterte og meget ryddige (!) lekerom. Jeg har tatt bilder av absolutt hele lekerommet denne gangen og jeg lover at dere denne gangen skal få innblikk i hver en krok! Jeg har, ikke minst, tatt bilder av en rekke smarte interiørløsninger som jeg gjerne vil dele med dere. Fyldig reportasje fra lekerommet kommer i løpet av helgen!

Ha en riktig fin fredag!

Klem, Ann, Interiørbloggen Glassveranda.

4 kommentarer:

map79 sa...

spennende, gleder meg til å se!

Anine sa...

Jeg gleder meg jeg og! Trenger inpirasjon til pikerommet...
God helg fra meg

Havets Datter sa...

Ååå som jeg gleder meg ;O)

Glassveranda sa...

Ååh takk! :o)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

K U N S T N Y H E T :