tirsdag 28. september 2010

100 000 - etthundretusen - besøkende på Glassveranda! Iiiiii! Jeg blir så glad!

Jeg blir helt stum! Besøkstelleren her på Glassveranda passerte nylig 100 000 - etthundretusen - besøkende! Iiiiiii! Jeg blir så glad! Dette er et besøkstall jeg bare drømte om da jeg begynte å blogge for litt over et år siden! Tuuusen takk til alle dere som pleier å være innom, tusen takk til dere som er Følgere av Glassveranda på Facebook, Google Followers eller på Bloglovin´. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og hilsener! Kort oppsummert så er det jo takket være dere som pleier å være innom Glassveranda at jeg nå har den store glede og ære av å kunne feire 100 000 besøkende!

100 000 besøkende, ja det må nesten feires med en Giveaway! Forrige gang det var Giveaway her på bloggen deltok nærmere 60 personer i trekningen, og denne gangen håper jeg på enda flere deltakere for jeg har nemlig enda flere premier! :)) Noen av tingene var med meg hjem i kofferten fra Frankrike! Du skal få se Giveawayene i løpet av kommende helg, og da håper jeg virkelig du tar deg en tur innom igjen for å melde deg på i trekningen! :))

Jeg ønsker deg og dine en fortsatt fin uke! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.

14 kommentarer:

Linda sa...

Gratulerer så veldig masse:) Skjønner godt du har mange besøkende, for du har en fantastisk inspirerende blogg:) Klem

Alberte sa...

Gratulerer! Ja, det var mange besøkende! Kjempekjekt!
Klem fra Jannice

Fruens sa...

Å så morsomt...100000 besøkende Gratulerer så masse,jeg er ny her inne i bloggverden..syns du har en kjempe fin blogg..Ha en fortsatt fin tirsdag..Klem fra Fruen (Heidi)

Bettum Villa sa...

Ja, det var litt av en milepæl. Gratulerer!!
Spent på give awayen.
Klem Madelén

Herman Grans ♥ sa...

Gratulerer med så mange lesere :)
Bloggen din er nydelig, så det er ikkje så rart!
Hilsen Grete

Jeanette sa...

Gratulerer;)) Så vel fortjent!
Skal hive meg på give away når den kommer!
Klem J.

Villa Minde sa...

Gratulerer det er jo helt fantastisk!! Men, ikke rart for bloggen din er utrolig fin og ikke minst inspirerende! Klem fra meg ;0)

Anonym sa...

Gratulerer masse. Det er vel fortjent, og jeg er blitt avhengig av å lese bloggen din.

toves sammensurium sa...

Det var ikke småtteri frue...men siden jeg er en av de som må innom og se hva du har fre så har jeg full forståelse for det vakre tallet:)))
Gratulerer så masse!når får vi se skapet da?????? *utålmodig*
er det kanskje give-away premie...håpe,håpe *lol*

Li/Småtingene sa...

Må få slenge meg på gratulasjonene - det er vel fortjent! Jeg er av dem som er inne jevnlig for å beundre alt det flotte dere lager. Her er det høy WOW-faktor!!

Nyt kvelden og ditt runde og flotte besøkstall!!
:-)

Olaug Brit sa...

Gratulerer! Ja bloggen din er vel verd et besøk, det er sikkert. Mye lærdom og inspirasjon her :-)
klem fra Olaug Brit

Fossestua sa...

Hei Ann, og gratulere så mye! Ikke noe rart at telleren din skritter ivei,så fin en blogg som du har :)
Spennende med giveaway...gleder meg til å få se hvilke premier vi kan drømme om, hihi :)
Klem fra Lise

Ann sa...

Åh så mange fine, hjertevarmende og inspirerende ord!! Tuuusen hjertelig takk for alle de utrolig koselige gratulasjonene!!! Jeg blir jo helt rørt... i kombinasjon med at jeg kjenner jeg får litt prestasjonsangst her jeg sitter!! ;))

Ønsker dere alle sammen en fortsatt fin uke, og velkommen innom igjen til helgen enten det er for å delta i Giveaway-trekningen, eller bare for å se hvordan vitrineskapet ble! Gjerne begge deler! :))

Stor takknemlig klem ♥ fra Ann.

Unknown sa...

Hei. Er stadig innom og kikker. Dere lager mye spennende, tydeligvis kreative på alle vis. Morsomt å følge. Lykke til videre. Er gjerne med på trekning!! Hilsen gamlemor på Sørlandet!!!