tirsdag 14. juni 2011

Et mammareir i hagen...

Starter for ordens skyld med å gjøre oppmerksom på at disse 2 bildene som du ser her i dette innlegget tilhører den tyske utemøbelprodusenten Dedon. (Both of these beautiful photos shown in this reportage belong to the highly respected German outdoor furniture company Dedon).

Nå har visst nok jeg en del uterom i hagen allerede, men jeg finner likevel stadig noe nytt jeg kunne tenkt meg i hagen, hi, hi! ;)) Her inne i Dedon sin Nestrest er det nok fint å ligge å sløve på fine sommerdager mens man leser i en bok eller tar en liten middagslur mens "mammareiret" svaier lett i vinden! Joda, det hadde nok ikke vært så ille det, jeg kan helt klart se det for meg! :)) Vakker var den også denne Nestrest der den henger, kanskje fra et tre, eller kanskje bare 40 cm over terrassegulvet? Dette er mer enn en solseng, mer enn en solstol, dette er jo et helt lite uterom! Kunne du tenkt deg en slik en i hagen din?

Dedon har mye lekkert til hagen i sitt sortiment. Hele møbelkolleksjonen finner du her: Dedon).

Etter en ettermiddag med regn har vi nå noenogtyve grader og steiksol fra skyfri himmel igjen, så nå skal jeg ut å male et frokostbord som jeg skal ha på nyterrasssen når den er ferdig! Bilder kommer, bilder kommer! :)

Ha en fortsatt fin tirsdag! :0)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.



Følg gjerne Glassveranda på Facebook for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør og uterom:


8 kommentarer:

Lottemora sa...

En sånn hadde vært herlig å ha i hagen ja.

Ha en finfin dag, hilsen Lottemora

Barnelykke sa...

Lekker! Må være deilig å ligge inni der og hvile seg en sommerdag :)

B I R T E

Mie fra Mies Mirakler sa...

Elsker sånne reir, de er bare SÅ fine! Litt utenfor min prisklasse riktignok ;) Men man kan o drømme :D *♥*

Anita S sa...

Disse er jo bare rå lekre !
skulle gjerne hatt en slik hengende enten på terrasen eller i hagen..
lykke til med malingen idag
en fortsatt koselig tirsdag ønskes fra Anita S

Lin K sa...

Har drømt om en slik ja, men det blir ganske sikkert bare med drømmen. Synes forøvrig "mammareir" var en fantastisk beskrivelse! En liten kokong hvor det ikke er lov til å forstyrre mamma - det burde igrunnen alle mammaer hatt ;)

Ha en flott dag!

Tone's dager sa...

ja jeg kunne definitivt hatt en sånn i min hage.. Nå har jeg noe å drømme om hehe...
ha en fin dag
klem Tone

Anette - Opalveien - sa...

Ja!!! En sann vil jeg ha!! Har god plass til den også.. Pengene er det værre med ;-)

Ann sa...

Må bare innrømme at jeg ikke har sjekket prisen på "mammareiret" Mie, men idéen var i hvertfall genial! ;) Her skulle jeg nok ha kost meg skikkelig! :0)

Ha en fortsatt fin uke!

Klem, Ann.