søndag 14. juni 2015

Glassveranda fyller 6 år!

Denne helgen har Glassveranda 6-årsjubileum! Hurra!!! ...Men hjelpe meg så fort årene flyr!?  

Aller først: Tuuusen, tusen takk til alle dere som pleier å være innom Glassveranda!  

Det er etterhvert ganske mange som følger Glassveranda på Instagram, Facebook og via andre sosiale medier, og dere skal vite at jeg setter umåtelig stor pris på hver og én av dere! Jeg er ganske sikker på at Glassveranda har Blogglandias hyggeligste følgere!  Noen av dere har fulgt med helt fra starten i 2009, mens noen av dere har funnet meg og Glassveranda etter hvert, men en ting er sikkert og det er at uten dere leserne - gamle eller nye følgere - så hadde ikke det å blogge vært noe særlig gøy! ;)

Så tusen takk for alle hjertegode og hyggelige kommentarer, hilsener, henvendelser og omtaler som jeg og Glassveranda har fått i løpet av årene, ja både fra lesere og media, jeg har hatt bare positive opplevelser imøte med dere, og dere har alle bidratt til at dette har vært 6 fantastisk fine år! 

Jeg håper du vil følge med på galskapen videre også, del gjerne Glassveranda med interiør-og hageinteresserte venner slik at flere kan finne denne nettsiden, det setter jeg stor pris på, og så ønsker jeg deg og dine en kjempefin ny sommeruke! :0)

Stor klem, Ann,
Glassveranda.

Følg gjerne Glassveranda for regelmessig påfyll av inspirasjon til hus, interiør, hage og uterom:

7 kommentarer:

Olaug Brit sa...

Gratulerer! Jeg leser hvert eneste innlegg fra deg 😄 klem fra Olaug Brit

I et lite Norgesglass sa...

Gratulerer med 6 år! Du har en flott blogg og et flott hjem :) Jeg vil fortsette å følge deg.

Klem, Line.

Anonym sa...

Du har en helt fantastisk blogg Ann. Du må ALDRI slutte å blogge :)
Flotte bilder, gode ideer og reflekterte tanker og meninger.
Jeg pleier ofte å vise innleggene dine til mine venner, både
som refleksjon over ting vi diskuterer, og som nye vinkling på ting
i forskjellige sammenhenger. STÅ PÅ.
Jeg leser gjerne bloggen din i 6 år til, minst.

Klem fra Line.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Gratulerer! :)

Stå på videre, du har en kjempefin blogg! ;)

Klem
:)

Ann sa...

Hi, hi, tuuusen hjertelig takk for både det ene og det andre snilleste dere, ja for de koseligste tilbakemeldingene man bare kan få, og for at dere stikker innom her med jevne mellomrom og leser! ♥ ♥ ♥ :) Glassveranda har nemlig betydd veldig mye for meg disse årene etter at jeg ble syk, så jeg er så uendelig takknemlig for dere som pleier å være innom her at jeg kan nesten ikke få sagt det! ♥ ♥ ♥

Ha en fortsatt fin sommeruke alle fire! :)

Stoor takknemlighetsklem fra Ann :0)

Ingunn sa...

Gratulerer masse Ann ☀️😃

Anette sa...

Gratulerer så masse med jubileet.

Jeg er innom i perioder, og blir alltid inspirert, og litt godslig misunnelig på det fantastiske huset, og hagen din :)